Canimbebegim06 Ben antibiyotik ile durdurabildim başka herşey geçici çözüm oluyor doğumdan sonrada gidip yaptırcam en güzeli öyle
Fundass Elif0611 hamileykenmi kanal tedavisi oldunuz bende antbyoktk kullandm geçmedi parol fayda etmiyor
Elif0611 Fundass evet 12 haftlıkken yani 3 hafta önce oldum çok şükür bebekte bende iyiyiz bi sıkıntı çıkmadı
Elif0611 Fundass ozaman kesinlikle röntgen çekilip tedavi edilemsi gerekir o dişin yoksa bebeğede zarar veriyormuş banada parol hiçbişey fayda etmedi