Ahsenn Merhaba arkadaşlar.. programa göre 10 gün var Doğumuma, zaten Doğumda birşey olacak diye korkuyordum yada ölcem eve gelemicem bebeğimi göremicem diye hissediyordum. Az önce babam aradı. (Annem vefat etti o yüzden onunla konuşuruz herşeyi) nerede Doğum yapacaksın sesi hastanemi söyledim. Zeynep Kamile git dedi, arkadaşımın gelini öZelde Doğum yapmış kanamadan ölmüş. Yengemi söyledi dışardan doktor getirdi öldü dedi. Çok kötü oldum şuan. Öleceğimimi hissetti diye düşünmeye başladım. Şuan mantığımla düşünemez hale geldim çok kötü oldum. Ölcem korkusu başladı bebeğimle eve gelemicem gibi.
HifaSultan Ahsenn yanlış düşünüyosun bence o korkuları düşünceleri at aklından Rabbim ne yazdıysa alnına onu yaşarsan hayırlısıyla bebegini kucagına alınca unutursun bunları
Meryem34 Ahsenn hamilelik hormonlarından olabilir bu düşüncen çünkü bende ilk aylar öyleydim eşime diyordum ben ölürsem bebeğimize iyi bak fln daha neler diyordum şuan yok öyle bi düşüncem hamilelik hormonlarından sanırım sen bol bol selevat çekmeye çalış inşallah güzel kolay Doğumun olur bebişinle beraber evine gelirsin 🙂
Yas35 Ahsenn bende de var aynı düşünceler. Son 6 gün kaldı. Ben korkudan uyuyorum hiç. Sanki ölücem son 6 günüm kaldı gibi hissediyorum. Hamilelik psikolojisi sanırım. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza
begumge Ahsenn bu işlerin garantisi yok ki birinin başına devlette bir iş gelir, birinin özelde, biri tuvalette doğurur bebeğini hiçbir şey olmaz. İçinizi ferah tutun olumlu düşünün.
Meryem34 Ahsenn duygusallıktan o sen şuan son zamanlarının tadını çıkar son günler kavuşmaya çok az kalmış dogumdan sonra hemen sana verdiklerini düşün minnacık minnacık 🤗
HifaSultan Ahsenn hamilelikte daha bi duygusal oluyo insan bende öyle düşünüyodum ama sonra pişman oldum ecel gelirse birşey bahane olur zaten yani o yüzden bebegini kucagına alacagın güne odaklan canım😍
Ahsenn Meryem34 çok sağol canım.. tekrar Allah razı olsun.. hepimiz sağsalim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Ahsenn HifaSultan denicem canım.. biraz saha sakinleştim. Allah razı olsun. Sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah 🙏🏻
HifaSultan Ahsenn amin canım Rabbim hepimize nasip etsin inşallah gönlünü ferah tut şeytanın vesvesesine uyma
Epelinkiran Anneni kaybetmiş olman da bilinçaltında yatan annesizlil düşüncelerini ve korkularını ortaya çıkarıyorsur muhtemelen. Pozitif düşün kötüyü çağırma. Çok şükür günümüzde her türlü teknoloji var anne bebek ölümleri çok çok düştü, bunlaro düşünerek kendini rahatlat. Hayırlısıyla evine döneceksin bebişinle inşallah
Ahsenn Epelinkiran olabilir canım.. kaygı bozukluğum var zaten. Babam öyle birden arayıp konuşunca malum oldu adama bende öyle hissediyorum diyip çok kötü oldum biran. İnşallah hayırlısıyla evimize gelebiliriz. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Ahsenn Yas35 seni o kadar iyi anlıyorum ki.. 😔 rabbim bebeklerimizle sağsalim evimize sönmeyi nasip etsin inşallah.. içini ferah tut dicem ama insan başaramıyor. Bol bol dua edelim.. sanada edicem. Beni haberdar edersem sevinirim..
Ahsenn begumge orası kesinlikle öyle haklısınız. İnsan elinde olmadan kapılıyor bu kötü şeylere.. hepimiz inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻
begumge Ahsenn amin inşallah. Benim de içimde hep bebeğime bir şey olursa korkusu var, size diyorum ama ben de kendimi rahatlatmaya çalışıyorum hep.
Anneyimmm Ahsenn bu bendede oluyor ama korkma canim bazen olabiliyor olumler buda Allah in takdiri yani sen duani et icini ferah tut
Kcansu Bende gün yaklastikca oyle dusunur oldum. 5 eyluldu 1e cekti bugun tekrar 31agustosa. Bebegimin hareketleri az. Bugun ki nst de kasilmalarim fazla ckti ama eve yolladi. Gün yaklastikca korku da sardi. Birde evde 20 aylik bi bebek dha birakmak cok kotu bi his.. allah hepimizin yardimcisi olsun🤲🏻
Ahsenn Kcansu kendim kadar sizleride okuyunca üzülüyorum.. duamdasınız artık. Rabbimin izniyle bebeğinizi sağlıkla alıp evdeki meleğinizin yanına gidecekseniz inşallah..
Ahsenn begumge Allah korusun.. Sağlıkla gelsin inşallah.. dua edelim bol bol 🙏🏻 İçinizi ferah tutmaya çalışın. Bunu benim demem saçma ama insan karşındakinde daha mantıklı düşünüyor. İkinizde sağsalim atlatın bu süreci 😊