29+6 haftalıgım göbekten çatlamaya başladım birazda göğsümün birinin alt tarafında var . Daha 2 ayım var nasipse şuan ince kırmızı çizgiler dahada artıcak mı kızlar sizce ?o kadar aksamları lierac ve bebe yağı sürüyorum 3. Ayımdan beri ya cok üZüldüm o kadar ugrasmama ragmen. 2 ay daha devam eder mi çatlamaya sızce doguruna kadar😞