Mikmikbuk Iyilik düşünen kişi, gerçekten imkanı olduğunda iyilik yapacak samimi biri ise Allah ona o iyilik sevabını yazar.
Allah kalpleri bilendir.
Iyilik düşünene sevap var hatta kötülük yapmayı düşünüp yapmayana da sevap vardır bunlar hadislerle sabittir…
Yani tutamayacaksanız bile 1 ay önceden ben tutmucam demeyin en azından allah nasip eder de tutarım inşallah diyin. Niyetinizden sevap kazanırsınız.