Kızlar 27. haftadan selamlar. Bebişin ismini Karan koymak istiyorum ilk başlarda çok güzel geliyordu ama sonra herkesten özentilik vs gibi şeyler duymaya başladım. Şimdi bebişi herkes Karan diye seviyor ama sonra bu isim hakkında kötü yorumları duydukça soğumaya başladım. Tüm sülale de Karan Karan diye sevince de değiştirmek zor gibi geliyor. Sizce napiyim?