Selintrkn bu çok iyi ne guzel.ben de doktoruma şunu yiyorum bunu yiyorum diyorum ki ilaç vermesin. D vitamin ve decavit vermişti yalnız. Bebek dönmeyince de iki hafta magnezyum kullan bakalım ne olacak dedi. Şimdi kabak çekirdeği almaya çıktım 😁 bu arada decavit de mi kullanmıyorsunuz?