Ayisigi45 canm bu kadar acele edip moralinizi bozmanın bir anlamı yok ki bekle adet gününü varsa zaten vardır.. Bazen geç döllenme oluyor… Yani biraz akışına bırakın. Bir doktordan duydum erken gebelik testi yaptırdığınızda var çıksa bile psikolojik olarak kimyasal gebelikte olabiliyormuş… Hayırlısı ile vardır inşeallah… Sonuç çıkması için erken… Aslında doktora gidip desek 6 gün var adetime beta istiyorum diye yapmaz diye düşünüyorum…. Net bilgi değil çünkü…