28 haftalığm. 26 haftalıkken şeker yüklemesi yaptırdım ve şekerim çıktı diyet yapmak çok zor tatlı yiyemiyorum dısarıdan fast food yiyemiyorm canm çok çekiyor çok 😞 paylaşmak istedim😊 şuan bile karnım çok aç kalkıpta birşey yiyemiyormmm. Her gün açlık tokluk ölçüm yapıyorum. Var mı benm gibi olan 😣 sizler arada olsada ödüllendiriyormusnz kendinizi yoksa hiç mi yemiyorsnz