Annekubra Bn 16 haftalık hamileyim ve lazer hamileligimi öğrendikten sonra gitmedim suan da tüylerim biraz uzadı sizce ağda yaptırsam kuaförde bisry olur mu?
Semra120220 Annekubra merhaba canım hiç birşey olmaz bende aynı senin gibi lazere başladım hamile olduğumu öğrendim bıraktım sonra full agdaya gittim
Ozlemk12 Annekubra bende 16.haftamdayim canım 2 kez gittim ve sonuna kadar gitmeyi düşünüyorum bir sıkıntı olmadı
AysegulAloluAcikgoz Ilk hamileligimde de hep gittim bu ikinci hamileligim devam ediyorum. Senelerdir gidiyorum hamileliklerimde devam ettim yani.