4,5 haftalık gebeyim yani daha çok yeni ama iki gündür kahve rengi lekelenme başladı bu arada agrı sizi hiçbirşeyim yok sizce normalmi bu durum yoksa hastaneyemi gitmeliyim off kafam karıştı arkadaşlarım normal diyor Dr. Aradım agri yoksa sorun yok dedi, agrın olursa acile gidebilirsin dedi 🤦🏻♀️