yaren123 cuma kontrolüm var burda okuyana kadar merak edip sormadım doktorumda sorun görmediği sürece detaya girmez bende kafam karışsın istemiyorum sormam o herşey yolunda der bende çok şükür derim çıkıp gelirim kaç yaşında prof bir bakışta anlıyorlar:) ne diye didikleyim 3 gram fazla olmuş 5 gram az olmuş ne farkeder standardı yokki bunun
..ben böyle düşünüyorum