Ben oldu olası jiletle aldığım için çok sık ve kalın çıkıyordu. Hamilelikte göbek çıkmaya başlayınca zorlandım ve artık aldata gitmenin vakti gelmiştir dedim. Kendim asla ağda yapamıyorum. İlk gittiğimde çok çekindim ama o kadar rahat oldu kaç tertemiz. Hem daha gem ve daha az çıkıyor. Acısa benimki acırdı herhalde çok kalındı çünkü ve canım da tatlıdır 😀 ama korkulacak bir şey yokmuş şimdi rahat rahat gidiyorum.