Aysenurhatice Kizlar 41+1 oldum yarın suni sancı ile doğum gerçekleşecek denemediğim hiç bişi kalmadı sancı icin bogurtlen otu içtim hurma yedim meryam ana duası okudum okuturdum otunu aldım duş aldım yok sancı biri acil tavsiye versin suni yemek istemiyorum suni çok zor diolar
Tugceelanaz Aysenurhatice 40+2 sunı sancı ile doğum yaptım ilk doğumumdu 4 saat içinde doğum yaptım🌸 her türlü sancı zor , sonu güzel olsun 🤲🏻 Sağlıkla gelsin inşallah
Mom727373 Aysenurhatice korunması cinsel ilişki (sperm ise yarıyor), merdiven çıkmak, uzun yürüyüş yapmak, sıcak küvette oturmak, hurmaya devam, skuat
Bendiyebiri Aysenurhatice korkma canım inşallah Rabbim yardımcın olsun sağ Salim yavrunu kucağına al 🌸
Gkcnbal Suni sancıyı başlamak için açılma olmasını dikkate alıyorlar mı acaba@“Tugceelanaz”#p20971890
Bendiyebiri Gkcnbal ben almıyorlar diye biliyorum. Haftası artık dolmuş çünkü biraz daha beklerse bebek için de sıkıntı olabilir çünkü. Açılma olmasa sa suni verip açılmayı tetikliyorlar bazısında işe yarıyor bazısında yaramıyor işte.
Deryy Aysenurhatice bu son gün belki ilişki yaşarsan spermler kasılmaları başlatıp doğumu tetikliyor Hurma bulup ye Banada dr aynı senn zamanında yarın gel suni sancı verelim dedi 3 cm açılmam varmış O gece sancım başladı 2 de yavaş yavaş inş bu gece başlar 🎈🎈🎈
YeninesilAnne Aysenurhatice yerinde olsam korkmadan suni sanciyi alırım. Ben dd 41+4 te sıfır açılmayla suni sancıyla doğurdum. 12 saat sancı çektim ama gerçekten değdi. Ve sanciyi aldıktan SONRA ilk saatler çok hissetmiyorsun bile doğuma yakın bir iki saatte biraz zorlanıyosun ama normal sancı çeksende aynı hesap olur diye düşünüyorum. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Nihanus Aysenurhatice sancının her türlüsü zor Allah kolaylık versin ama şunu düşünün bir kerelik bir şey sonuçta hepsi bitecek. Buna sığınırsanız diş çekimi gibi düşünürseniz daha rahat edersiniz bence 🙏🏻 İnşallah kendi sancınız gelirse bir kaç saniyelik bir durması oluyor suni sancı daha çok yükleniyor o kadar
dondurmalibebegim Aysenurhatice lütfen hiç korkmayın. Suni sancıyla sizi korkutanlara kızın. Suni sancıyı normal doğum sancılarınızdan ayrı ve şiddetli bişey sanmayın. Asla öyle değil. Doğumunuz epey geç kalmış lütfen geciktirmeyin. Sizi asla üzmek istemiyorum ama bende sizin gibi korktum çevremdekilerin korkutmaları yüzünden. Benim karnımda melek oldu suni sancıyla doğurdum. Evet doğum ağrısız sancısız bişey değil ama Allah o gücü veriyor. Sadece tetiklenmeyen sancılarınızı tetikliyorlar o kadar. O sancıları suni takılsada takılmasada yaşıyorsunuz. Allahım kolay doğum nasip etsin. Sabır çekin. Her sancınız geldiğinde sabır edin burnunuzdan nefes alın ağzınızdan verin. Bağırır çağırırsanız doğum anında ıkınmaya gücünüz kalmaz. Hiç bağırmayın sabır deyin sabır diye diye geçiyor. Ne suni sancıdan ne sezaryenden sakın korkmayın. Bunlarla korkutan insanların tuzları kuru o yüzden. Ben evladıma bütün acıları çektiğim halde kavuşamadım. Tek korkumuz bu olsun. Burnunuzdan nefes alın ağzınızdan direnerek verin. Umarım güzel haberlerinizi alalım
Busrabaksii Aysenurhatice canım ben sabah suni ile başladım. 5 saat suni aldım. Nstde sancılar 100 ve üzeri görünürken ben hissetmedim o yüzden açılmam sıfırdı. Bebeğin kalp atışları da normalin altına düşünce mecburi Sezaryena alındım. Sancı hissetmedigim için suni nasıl bir şey hiç bilmiyorum