Deletedmom_1 Kızlar gözyaşım pıtt🥲 cidden okadar heyecanlıyımki bebiş doğdu butonu geldiii 34. Haftadan herkese selammm sizler ne durumdasınız bakalımm😍😍
Fatmabetulelifsena Deletedmom_1 ya benimde cuma günü 34+0 oluyor bizede gelir az kalmış hayırlı doğumlar olsun inşallah
Esrameros Deletedmom_1 bugün bende de bebiş doğdu butonu çıktı. İnsan bı tuhaf oluyor Rabbim sağlıcakla bebislerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Serapmehmet_19 Deletedmom_1 bizde 34+2 yiz, ağırlaştım iyice hamdolsun iyi gidiyo yuvarlanıp gidiyoruz 😅😅heyecanlıyız
Deletedmom_1 Fatmabetulelifsena yaa aminn rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🥰 nasıl gidiyor zorlanmaya başladınızmı kaç kilo aldınız 🥲
Fatmabetulelifsena Deletedmom_1 hareketlerim baya kısıtlandı ve vajinal varis sorunum var ağrılarım çok bebek büyüdükçe de baskı yapıyor 15 kilo aldım şimdi ye dek 🥰
Deletedmom_1 Fatmahmet63 yaaaa😢😢 rabbim yardımcınız olsun inşallah bizlerede dua et sağ salim bizde doğuralım hayırlısıyla 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_1 Fatmabetulelifsena evet ya benimde kısıtlandı artık hayırlısıyla doğursakdık bi 🥲 bende 12 kilo aldım durdu ama kilo alımım bebek alıyo sadece artık 😅
Fatmahmet63 Deletedmom_1 amin inşallah canım benim büyük gün resmen çattı çok heyacanlı ve korku dolu gözlerim uyuyamıyorum bile
Fatmabetulelifsena Deletedmom_1 bnmde 15 gündür kilo alımı durdu ama bebeğim alıyor mu bilmiyorum cuma günü kontrole gittiğimde öğrenicem 🥰