YagmurCan cyln9001 bende 24 haftalık hamileyim canım 1 ay sonra odasını yapıp alısverişinide 2 gün içerisinde yapıcaz inşallah👍😌
Yagizoglum YagmurCan yi akşamlar benimde aralıgın son haftası nasipse doğumum var ama ilk anneliğim neler alacgımıda bilmiyorum sizde hazırlıklar ne durumdadır?
FadimeBulutKyak Ben 25+4 teyim pusetini makas tarak küvet emzik vs aldık beşik dolap kaldı ama kıyafet alamadım pek kışlık ürünler henüz gelmediği için hep yazlık vae şuan uzun kollu zıbın bile bulamıyorum mecburen bekliycem.
mehtap_28 Bizde 25 haftalık olduk kıyafetin çoğunu ve beşiği hallettikten puset banyo takımı falan kaldı ama bebek çantasını nasıl alayım karar veremedim
Ilkgozagrim47 cyln9001 bence basla canim ancak tamamlarsin. Birden almaya kalkarsan fazla masraf oluyor. Ben 25 haftaligim cogunu aldim :)
Yagizoglum Ilkgozagrim47 yi akşamlar benimde aralıgın son haftası nasipse doğumum var ama ilk anneliğim neler alacgımıda bilmiyorum sizde hazırlıklar ne durumdadır?
Gizemen Bende 26.haftamdayım erken doğum riskim olduğu için odasını tamamen hazırladım bi çantam yerleşcek o kadar. Bebeklerimizin hepsi zamanında gelsin inşallah
Yagizoglum Teachermomm yi akşamlar benimde aralıgın son haftası nasipse doğumum var ama ilk anneliğim neler alacgımıda bilmiyorum sizde hazırlıklar ne durumdadır?
YagmurCan Yagizoglum canım bnm de ilk cocugum biz kıyafet alışverişini hemen hemen tamamladık odasını boyadık temizledik bi mobilyalarıyla beberon emzik gibi detaylar kaldı
Suzitosuzi Sürekli zam geliyor bebek arabalarına park yataklara mobilyalara :( Hal böyle olunca iyice zamlanmadan başlayalım dedik biz de yavaştan.liste yaptık detaylıca en uygunlarını bulmaya çalışıyoruz bir haftadır ☺️
Yagmr05 Valla bende aralık başı doğumum zam gelmeden alıyım dedim bebek arabası sunny baby travel sistem 1300 liraydı 1000e aldık babyscasper park beşik 550 lira anne yanı beşik aldm 200 lira ufak tefeğimle 2binlirayı buldu üstelik daha bakım seti bezi banyo seti vs benm eksiklerim hariç 😅
Esrabz Ya kızlar yardimci olurmusunuz bende aralıkta doğum yapacağım bebegimi söyle giydirmeyi dusunuyorum ;kış bebegi olcak ya uzun kollu zibin altına ayakli pijama ustunede yine ayakli bütün tulum. En azından ilk 3 ay böyle giydirmeyi dusundum ama her alışverişe çıktıgimda kafam karışıyor 😦
Sedayznn cyln9001 26+0 ım bakım mlz., dolap,sifonyer bebek arabası bunalrın hepsini bu hafta aldım beşiğimiz ve kıyafetler kaldı bir tek oda cinsiyetten öğrenemedik biz hala 😀o yüzden kaldı
imera_ferammm53 cyln9001 ben 28+3üm herşeyini bitti hastane çantamın listeside hazır bu ay başına kuyafetlerini yıkıcam çünkü devlet hastanesinde doğurcam eğitimlere gidiyorum her hafta hastaneye okul dönemi falan başladı ağırlaştırmak zor olur