Serapmehmet_19 Bizim son 40 gösteriyor kızçeler, heyecan var mı sizlerin şafak kaç, hazırlıklar ne durumda❤️
RedFlower Serapmehmet_19 son 13. Normal doğum olacak inşallah beklemedeyiz. O 13 birdenbire 3 de olabilir bakalım. Herkey tamam biZde
Serapmehmet_19 RedFlower her an herşey olabilir yanii, maaşallah bitirmişsin sen canım darısı bizlere inşallah, şu 40 gün hemen geçse de doğursam sağ salim, çoook sabırsızım 🤭😅😍
RedFlower Serapmehmet_19 şükür bitti heran herşey olabilir. Çok rahatsız değilsen ağrın falan çok yoksa bence tadını çıkar bu son günlerin. Elbet doğacak ama tekrar karnımıza sokamıycaz. Ben ilk doğumdan sonra acayip özlemiştim hamleliği bunda ise çok ağrım oluyo biran önce bitsin istiyorum her gebelik de bir olmuyo.
Serapmehmet_19 RedFlower ay çok haklısın vallahi ne kadar sabırsızlansam da yalan yok valla hamileliğimi seviyorum inşallah sağ salim kavuşalım hepimiz
Serapmehmet_19 kahvesever__ kesinlikle öyle canım valla daha geçen son 99 postu açmışım gibi geliyo şimdi son 40 hamdolsun geçiyo bi şekilde 😍
kahvesever__ Serapmehmet_19 aynen canım rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucaklarımıza almayı nasip etsin