Buseveprensleri01 ayrıca portbebeli araba çok tavsiye edilmiyor
Ben baya araştırmıştım
Kullanım süresi az oluyor
Bebişler çabuk büyüyor ve içinde patates gibi yatmaktan hoşlanmıyorlar
Oturuncada aşaği katlansa bile çok rahat edemiyorlar içinde
Daha çok puset sonrası için
oturma ve ayak destekli arabalar daha pratik oluyormuş