Cigdrm_90_m Merhaba..7 haftalık gebeyim. Surekli acıkıyorum ve aniden açlık bastiriyor,midemkaziniyor sanki tum gun hicbir sey yememisim gibi cok rahatsız ediyor beni bu durum…Aynı durumda olan var mı nasıl baş ediyorsunuz bununla?
ada58 Cigdrm_90_m bulantılar başlayınca geçiyor o his ilk günlerde oluyordu. eğer yanma şeklinde rahatsız ediyorsa gaviscon alabilirsin çok iyi geliyordu
Tugcenkkk Off sorma bende daha 4+5 haftalığım ama aynı sıkında daha şimdiden bendede var az az sık sık diyorlar ama asla olmuyor az az 🤭
ada58 kahvesever__ gebelik şekerinize baktırmanız gerekebilir el ayak titreyecek kadar açlık olması şeker olabilir