Bir soru sormak istiyorum kafam çok karıştı. 2 hafta önce şeker yüklemesi yaptırdım. 75gr glükoz verildi. Yüklemeden önce açlık şekerim 86 çıktı yüklemeden 1 saat sonra 187 çıktı. 😱
2 hafta diyet uyguladım dün sağlık ocağında kan testi yaptırdım tekrar ve açlık şekerim 62 çıktı 🙄 Normal değerler 74-110 yazıyor bu duruma göre düşmüş oluyor ki bu da bir sorun anladığım kadarıyla ama internette 60-90 arası normal diyor. Bu şekilde olan bilgi verebilecek biri var mı 🙈