Merhaba kızlar 🦋
Öncelikle Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun🦋
En son 25 ocakta adet oldum 1 şubatta bitti.
24 şubatta ayağıma iğne girdiği için ameliyat oldum. Kan verdiğimde Beta 0.1 di
Anestezi ve antibiyotik ilaçlar kullandım.
Bu yüzden geciktiğini düşünüyorum.
Bazen adet olacak gibi ağrım oluyor ama gelen giden yok.
Göğüslerim aşırı acıyor ve büyüdüler
Karnımda çok şiş
Bugün kan verdim 0.100 hamilelik yok
Geç döllenme olabilir mi
Bu şekilde adetinden uzun zaman geçip hamile olan oldu mu ?