Tugcenkkk canım benim de çok fazla oldu şimdi 11+4 olduk hala oluyor. Kanama yoksa normal diyor doktorlar rahim büyüdüğü için bir de vücut bebeği yabancı bir madde zannedip atmaya çalışıyormuş o yüzden diyorlar sen ayaklarını havaya kaldırıp yat dinlen çok fazla ayakta kalma ama çok aşırı olursa ve az bile olsa kanama olursa mutlaka hemen git doktora