litfenama Ağzına sağlık, bende nasıl bu kadar özgüvenli olarak gereksiz buluyorlar anlamıyorum. Bir ihtimal de olsa sonuçta var bu ihtimaller. Tıptan bilimden daha üstünler sanki. Ben özel bir bebek doğduktan sonra annesi daha önce bilmediği için şoka girip aylarca kucağına alamadığını, psikolojik olarak kötü olunca bebeğe yansıttığını gördüm. Ve şu ülke durumunda ekonomik olarak habersiz geliştiği için her şey maddi durumda gereken şeyler için çok zorlandıklarını gördüm. Stres diyorlar kaygı diyorlar, öyle bir ihtimal varsa daha çok stres yapmaz mı insan? Benim gözüme uyku girmez nasıl hafife alıp doğmasını beklerim rahatça. Bazıları testlere boşa para vermeye değmez diyor, içler acısı, iki kuruş vermemek için çocuğun hakkına giriyorlar. Sadece down sendorumu için söylemiyorum çünkü, olabilecek bütün sorunlar için söylüyorum.