Hanımlar ben 35 haftalık oldum bu hafta doktora gideceğim fakat özelde doktorum nst yaparız dedi doktor benim sancım yok erken zaten daha boşa para vermek istemiyorum devlette nst çekiyorlar mı devlette çektirip sabahına sonucu doktoruma göstersem olur mu acaba