Tugcezeynepcann_20 20 haftaya kadar yeterli ve dengeli beslenme olsun. Bebeğin kilo artışı olacağı haftalar ise,; 2bardak süt , 2kase yoğurt, 2 bardak kefir, 3-4 ceviz, badem, fıstık, kavrulmamis fındık, 2muz, mandalina veya portakal . Kahvaltı da 1-2 yumurta, peynir. Kepek ekmek yemenizi tavsiye ederim hem kilo aldırmaz hem sağlıklı. Ben bunlarla beslenme dikkat ettim, ben değil bebeğim kilo artışı oluyor, üç haftadr kilom sabit amaa bebeğim gelişimi oldukça iyi bir hafta önde. Bir de dün teyzemle de konuştum, açıkçası kendimce yorum yapmastim o da söyleyince dedm illa ki bir doğruluk yakalarım, anne karnında bebek iyi besin alırsa uzun süre az kalmaz veya sürekli besin alacak kan damarı yoğun ise, doğduktan sonra da iştahlı ve memeyi daha çok emer. Benm ilk gebeligim de az yiyordum yine dengeliydi ama azdı, şu an kızım hep az yer iştahsız, memede Max 10duruyord zorla. İyice acıkınca yer. Bu beni oldukça yordugu ve üzdüğü için, ikinci gebelikte dikkt ettim bebekte kilo yapacak iyi beslenecek yiyecekleri iki adet yemeye çalıştım, bir bana bir bebeğe😄 bu arada 32 haftadan sonra akşam yatmadan önce bir kase yoğurt bir adet muz yiyorum, akşam 7 den sonra bir şey yemiyorm. Sadece su içiyorum.muz ve yoğurt gece bebegin beslenmesi için yiyordm kilo artışı olmuştu öyle.