Merhaba kızlar 7+2 günlük hamileyim ilk doktora gittiğimde 4+6ydım alttan muayene ettiler ikincisi 6+1 günlükken ondada alttan muayene ettiler bugünde 7+2yim karından gözükmedi yine alttan muayene etti doktor ilk gebeliğimde de sürekli alttan muayene olmuştum düşük oldu bunda da çok korkuyorum bi zararı varmıdır doktor yok dedi ama ben yine de endişeliyim😞