Fatmaaozsy 37+2 haftalık hamileyim bugün iç çamaşırımda çok az ıslaklık vardı bel ağrılarım da çok hafif hafif vuruyor bu durumu yaşayan var mı acaba psikolojik mi etkileniyorum ye düşünmeye başladım
Sekerimmm Fatmaaozsy bn 32 haftalığım bu hafta bndede belden kasiktan adet sancisi gibi gidip geliyor bnmde akinti oluyo canim ic camasirda ıslaklık oluyo bugun kontrolde doktor normal dedi bana ama senin haftan daha ilerde oldugu icin bilemem doktor sancini takip et sıklık 5 dk ya düşerse hastane gel dedi
Fatmaaozsy Sekerimmm sadece sırt ağrım oluyo karnımda yada kasıklarımda ağrı hissetmedim sizin de öyle mi
Fatmaaozsy Sekerimmm akıntım hep oluyordu ıslaklık olunca tedirgin oldum ama hareketleri falan iyi şükür yoksa iyice tedirgin olurdum
Marlaaaa Islaklık olabiliyor önemli olan sürekli hiç durmadan gelirse suyun geliyor demektir. Bel ağrısı da olabilir sancın başladığında çok net anlıyorsun acaba diye düşünme rahat olmaya çalış.