Seymaben Kizlar 34+4 olduk bebek cok sertlesiyo karnimda birde vajinada batma hissi oluyor duzenli olarak 2-3 dkda bir normalmi 🙄yasayan varmi bu durumu
Ince_imral Seymaben benimki 3”2 haftadır öyle canım doktorum bu haftalardan sonra normal olduğunu söyledi 35 haftalığım bende artık bebek kendini doğuma hazırlar dedi sertleşme bende de oluyor sürekli ve özel bölgemde ağrılar var özellikle gece sağa sola dönerken çok batıyor bebek hareketleri takip et hareketliyse çok korkma normalmiş böyle olması bu haftalarda
Serapmehmet_19 Seymaben bende batma ağrı yok çok şükür ama sertleşiyo karnım, oğlum kendini taş gibi yapıyo, sanırım yavaş yavaş doğuma yaklaşıyoruzya kendini doğuma mı hazırlıyo ne🤔bu arada 34+2yiz
Extreme34 Seymaben uzan canım, fazla ayakta kaldıysan bebek baskı yapıyor.Benim de 20 li haftalarimdan bu yana öyle Rahim kısalığı da var tabi bende.
Seymaben Sevgi_123 oyle agrim yok igne batiyormus gibi oluyor bilemedim🤔devam ederse doktora giderim ozaman teşekkür ederim ❤️
prensannesi1649 Seymaben bende de oldu 2 gün önce aynı durum artık çok açıyordu bugün gittim doktora bı skinti yok dedi yavaş yavaş bebek doğuma hazırlanıyor ondan dedi
Derin123_ Seymaben aynısı bendede oluyor bebek mesaneye baskı yapıyor ondan oluyor korkacak bisey yok
Seymaben Ince_imral yok agrilara falan aliskinim zaten ama bu batma hissini yasamadim igne batiyor gibi oluyor o yuzden bi garipsedim🙊❤️
GunesliGunler_ Seymaben bazen aşırı sıkışmış gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum azıcık yapıyorum. Ama iğne batması muhabbeti gün içinde Bi kaç kez oluyor. Ee artık az kaldı hazırlık yapıyor bebiş
Seymaben prensannesi1649 benimde persembe gunu kontrolum onemli birsey oldugunu dusunmuyorum bu batma hissinin ama bu haftaya kadar boyle bisiy yasamadigim icin garipsedim bi an🙊
prensannesi1649 Seymaben korkmana gerek yok ben o kadar korktum ki dedim bebeisin geliyor galiba gece doktorumu uyandırıp sordum hatta bugünde nst felan çekildi biseyim yoktu çok şükür normalmiş