Seda-sedos Persembe sabahi 8 de sezeryana giricem ama hic bir bilgim yok epidural mi spinal mi hangisi daha agrisiz bana kalsa komple uyutun diyorum ama olmaz diyo doktor bir de dogum oncesi kovit testi yapiliyor mu özel hastanede 😐
MMmerve_ Seda-sedos ben ılkınde genel olmustum bu sefer spınal ıstıyorum spınal daha hafıf gecıyo dıyolar
Dilantrkmn Seda-sedos Ben de 6 gün sonra sezeryan olacağım spinal istiyorum korona testini sordum bugün yapmıyoruz dediler ama sanırım her hastane de farklı işlem oluyor
Zuhalbrl Seda-sedos perşembe benim de canım dogumum 2. Olacak. İlk spinaldi çok memnun kalmıştım bu da aynı şekilde spinal olucak. Bana doktorum istediğin yerde covid testini yaptırabilirsin dedi yarın devlette yaptiricam ozellerde cok pahalı test
Minammm Seda-sedos ayyy benimde perşembe doğumum ilk doğumun bende sizin gibi kararsızım inşallah ağrısız sızısız atlatırız hiç korktuğumuz gibi olmaz inşallah
Seda-sedos Zuhalbrl hayirlisiyla saglikla gelsin insallah bebislerimiz ne hissedecegimi sasirdim korku mu heyecan mi mutluluk mu karmakarisigim 😢