Melekimsi Arkadaşlar nst girdim , hafif sancı görünüyor bundan sonraki süreçte dikkat etmelisin dedi doktor , soruma geliyorum hafif sancı yalancı sancı mi demek ? yoksa Doğum sancısının yakın olduğunu mu belirtiyor ?
Kuzusunannesi Melekimsi benim de aynı bugun bana da dedi 2. Sezeryan olacağı için Perşembe gününe yatış verdi
Esraazengin Melekimsi ben bebek hateketsizliğinden dolayı ıkı gün hastanede yattım bebek hareket etmeye başladı bu seferde nst de sancılarım cıkmaya başladı ama ben hiç sancı hissetmedim doktor sancıların cıkmış ama düzenli degiller ve hafıf sancılar eve gitmek istıyorsan göndereyim seni dedi gönderdi sanırım hafif sancıda yalancı sancı demek
Kuzusunannesi Melekimsi gelişime göre hareket eder benim 32. Haftada gün vermişti ama 36 da gittim dün işte bebek 48 haftalık olmuş yarın doğuma giricem
Melekimsi Kuzusunannesi normal Doğum korkum yüzünden kaldıramayacağımı düşündüğüm için sezaryen olmak istedim .. sizce kaçıncı haftalarda sezaryene alırlar ?