Semanurelkun ben sezaryen oldum geceliği hiç giymedim çünkü uzun süre ameliyat önlüğüyle tuttular beni odada ama hemen değiştirecekseniz mutlaka bir gecelik bulunsun. Benim cok kanamam oldu altımda depend olmasına rağmen pijamama bulastı, koyu renkli iki takım pijama şart oldu benim için. Bir tane dr beyaz lohusa pijaması almıstım süslülerden onu da ertesi gün fotoğraf çekimi yaptırdık hastanede orda giydim