12345670 hayır canım ilk hamilelikte yaptırdım şeker yüklemesini sonuçları normal çıkmıştı öyle olunca bunda gerek görmedim sadece sağlık ocağında açlık ve tokluk şekeri ölçümü yaptırdım her iki sonuçta çok düşük çıkınca detaylı tahlil yaptırdım ve reaktif hipoglisemi yani gizli şeker olduğu ortaya çıktı diyete başladım