Evet normal bende 17+2 yim ama arada sanki pit pit oluyor gibi ama emin olamiyorumda duzenli hareketlenme haftalari olmadigi icin bagirsak hareketi gibide geliyor bazen benim bagirsaklarim cok hareketli😊 ayirt etmek zor oluyor oglumu 15. Haftalarda hissetmeye baslamistim ama o sekilde buda boyle boyle baslayacak nasipse insallah galiba kızım biraz nazli olacak ikinci hamileliğim olmasina rağmen hissetmekde zorlandim 😊 her bebis hamilelik farkli oluyor diye bosuna demiyorlarmis 😊