Ya hanımlar 38+3 haftalığım herşey iyiydi biranda midem bulanmaya başladı gebeliğin başından beri bulantı yaşamadım ve afedersiniz biraz ishal gibiyim tam değil ama ne yapabilirim bunun için göğsümün altı üst karnım ağrıyor gaviscon şurup içtim fayda etmiyor