Semra007 düşük yapmissiniz daha önce geçmiş olsun ama şöyle bişey var test pozitif çıkmış gidip haftada bir kan verip gebeliğin kimyasal mi normal gebelik mi diye kontrol edilmesi gerekiyor. Bazılarının tüpte dölleniyor dış gebelik bildiğim kadarıyla geç kalınırsa tüp alımına kadar gider. Ben olsam gidip test yapardım. Normal gebelikse bı süre saklayın çevrenizden tehlike geçene kadar. Benimde düşük riskim çok yüksekti geçti şükür dikkat ettim şimdi 5. Ayimdayim