Happymami Kızlar buhara Hastanesi’nde doğum yapan yada yapacak olan var mı?🎈🎈 Doğum fiyatları nedir? Bir de önerebileceğiniz doktor var mı? Trabzon’da 6 bin ₺ dediler sezeryana🧐🧐
Merve551 eylulsmommm bende Demet hanıma gittim ama bebeğe erkek dedi kız çıktı 😂 beni baya şakaladı doğumda mecbur yine ordayım
rizelianne Ben de bugün sordum 4450 dediler normal ve sezeryan doğum. Bi tanesi için 5000 dedi de hatırlayamıyorum onu
eylulsmommm O bazen olabiliyor 🤭🤭 ama benimki 12. Haftada gösterdi sağlık ocağındaki ebeye cinsiyetini ondan şüphe etmiyorum eşim erkek çıksın diye bekliyo hala 😂 31. Haftaya gircez yarın bakalım nasipse ❤️