Zeynepp_ Benimde kürtaj dan sonra ilk adetimi oldum normal de 7 gün sürer 9 gün sürdü ve kürtaj olalı 33 gün oldu kontorle gittim kist oluşmuş dedi doktor ve betam daha sıfırlanmamiş böyle olan var mı
Nurcanben Ve kızlar 10 gün oldu hala kanıyorum bide pihtili kanama ya arada yumurtaliklarima ağrı falan giriyor anlık sonra geçiyor adet olcam mı oldum mu hiç bilmiyorum işler çok karıştı vaziyet alın 😂😂
Bsraao Zehraumut kürtaj olalı 1 yıl oldu bı bozuldu düzeni bı daha da oturmadı bı ay erken geliyor bı ay geç normalde 6 gün sürer kürtajdan sonra değişmeye başladı bazen 4 bazen 6 bazen daha uzun sürüyor çok geçmiş olsun
Nurcanben Zehraumut gittim sıkıntı orda hiçbir sorun çıkmıyor doktor yumurtlama kanaması dedi artık deli olcam anlam veremiyorum bu kanamaya sorun yok ama kanama var
Nazendehanim Zehraumut geçmiş olsun canım , benim de 7 gün kanamam sadece 1 gün yoğun oluyordu diğer günler leke şeklindeydi yapışıklıktan korkuyordum , ancak 4 ay sonra düzene girdi
Zehraumut Nazendehanim doğrudur kuzum sanada çok geçmiş olsun rabbim en kısa zamanda kucağımızı doldursun hepimizin