Tettyy Kızlar merhaba Bugün detaylı ultrasona girdim Gebeliğim 23+3 Sol böbreğinde bi sıkıntı yok ama Sağ böbreği 4 mm olması gerekirken 6 mm’limmiş bilgisi olan var mı acaba yada başına gelen
byzza16 Tettyy hiç moralini bozma canım genelde bu bebeklerde oluyo ve doğuma kadar düzeliyor benim kızımda da 4 olması gerekirken 5ti sanırım ve doğuma kadar tekrar baktirdigimda düzelmişti olması gerektiği gibiydi. 10 mm ye kadar normal kabul ediliyor demişti bana detaylı ultrasonu yapan doktor
byzza16 Tettyy hatta bu konu hakkında YouTube da Dr Kağan Kocatepe bin videosu var izleyebilirsiniz orda da doktor başka bir hastalık yoksa tek başına bu bir şey ifade etmez önemsiz diyordu. Bende ilk duyduğumda baya üzüldüm çok araştırdım çok şükür gayet sağlıklı
Ozlem2206 Tettyy bende 30.haftamda öğrendim canım şuan 38 oldum bir sıkıntı yok gebelikte olabilen birşeymiş doğumdan sonra kendiliğinden düzeliyormuş bebeğin baskısından dolayı genişleme oluyor ama dereceleri var tabi stent takılanlar falan oluyomuş hamileyken ben ağrı vs olmuyo bakılmasa bilmiyodum bile inşallah sende de olmaz
Damlada91 Tettyy takipteyiz canım büyümeyi devamlı ölçecekler devam ediyomu diye sanırım kızmı cinsiyetiniz
Tugceelanaz Aynısını yaşadım , korkulcak birşey yok dediler ve geçti gitti , hiç birşeyde çikmadı . Çoğunlukla oluyormuş . Geçmiş olsun 🌸
Ftmnrtna Tettyy benim çocuğumda da aynı mm de büyüme benimki de erkek sanırım erkek bebeklerin çoğunda görülen bir sorun
EdaEge Bizim ki daha büyük cikmisti. Doguma kadar takip ettiler buyume artinca acil sezeryan olmuştum. Yıllardır kontrole gidiyoruz. Ameliyat diyen doktorlarda olmustu yaptırmadık. Surekli idrar tahlilleri ve ultrasonlar yaptırıyoruz. Bobrekte bir miktar islev kaybi ve incelme olmustu. 3 yilldir ayni sekilde kaldı. Ameliyatta olsa duzelen bisey olmayacagi icin takibe devam. Zorunlu acil bir durum olmadıkça. Suan ikinci hamileligim ve yine ayni sorun var.
EdaEge Tettyy baslangıcta bazi doktorlar hic enfeksiyon gecirmemis olmasina ragmen risk olusturmasin diye antibiyotik baslattilar. 1 aylikken hergun icmeye basladi ve antibiyotikle beraber reflu basladi 8 ay surekli kustu. Bunun disinda bazi testler cok fazla radyasyona maruz birakabiliyor. O testlerden de 1ini yaptirmistik. Bir daha kabul etmedim. Antibiyotigi de baslamissiniz artik devam edin demelerine ragmen biraktik ve hic sorun yasamadik. Her cocugun sikintisi ayni olmayabilir ama suan ki tecrubem olsa ne ilaclari kabul ederdim ne testleri.