36+2 haftalık gebeyim bugun kontrol vardı ve doktor bebeğin kilosu 3.300 boyu 49 cm dedi ve nst de sancım çıktı 2. Gebeliğim sezeryan olucak yine. Sezeryan yerimin inceldiğini söyledi doktor açılma vs olmaması için Perşembeye yatış verdi çok heyecanlıyımmm ultrason kağıdında kilosu+suyu: 38+2 yazıyor benim bebeğim 38 haftalık mı oluyor şimdi anlamadım?