mucizegebelik6 Kızlar gülmeyin lütfen ama walla cok merak ediyorum ay acaba anne karnında ağlıyorlar mi kıyamam ben yaa ağlıyorsa cok üzülürüm 🥲 33 hafta olduk bu aralar aklıma bu geliyo ki allahtan size demiyorum Kİ dondurma yersem bebeğim üşür mü 🤣😂
kahvesever__ mucizegebelik6 ağlıyor diye biliyorum burda biri daha yazmıştı posta. Altındaki Yorumlarda yazıyordu ağlıyor diye
Merve1850 mucizegebelik6 haha soda içersek bebek erirmi 😂😂 Şaka maka agladığını bilmiyorum ama hıckırık tutuyorlar hisseden çok hamile var
[silindi] mucizegebelik6 ağlamıyor diye biliyorum çünkü bebek doğunca ağlaması ciğerine oksijen gidiyor ve yanıyor o yüzden ağlıyor. Bebek ağlamıyor ise doğduğu zaman nefes sorunu var demek oluyor galiba. Yanlış ise düzeltebilirsiniz de böyle biliyorum 🙈
mucizegebelik6 Merve1850 aahahah 🤣😂 Ay bu aralar günde iki uç kez hıçkırıyor resmen tekme atar gibi karindan belli oluyor 🤭
Deletedmom62627 Merve1850 benimki bir hıçkırıyodu yemin ederim minimum10 dk, doğdu bu sefer de dışarda hıçkırmaya başladı hiç de sevmez hıçkırmayı😁
Merve1850 mucizegebelik6 aynı haftadayız hatta aynı gün sezeryan tarihimizde aynı 😊 ben hissetmedim hıckırık kıpırtı tekme tokat hissediyom da hıçkırık bilemedim kilolu olunca heralde ben
kahvesever__ mucizegebelik6 😂😂 valla bilmiyorum 🤷🏻♀️ artık yiyorlar içiyorlar yatıyorlar ne dertleri olucak ya😂 ağlamasınlar
pusatmom35 Merve1850 nabız atması gibi oluyor. Arka arkaya böyle değişik bir şey 😂 bende bilmiyordum hıçkırığın nasıl olduğunu buraya sordum öyle öğrendim meğer bebeğim hıçkırıyormuş 😂
mucizegebelik6 Merve1850 blmiomki kuzum ama hıçkırık 5 dk fln sürüyor iki gün snrA doktoruma gidicem soylicem bu durumu 😀 bu sabah hatta eşim oğlum uyan artık diye dokunmasiyla hıçkırmaya başladı. Diyorum çocuğu korkuttun 😀
Merve5306 mucizegebelik6 Benimki bazen bütün gün hıçkırıyor neredeyse. Kızım yoruldun artık yeter diyorum. Kıyamam. Ciğerlerini güçlendirmek için hıçkırmaları gerekiyormuş 🙂
linsmea mucizegebelik6 canım ağlıyormuş ama üzüldüğü için falan değilmiş yani 🤗 Burada kağan kocatepe anlatıyor.