Fatmahmet63 Bebeğimin suyunun azalması nedeniyle sezaryana alınıcam 37 haftalık olduk inşallah dua edin küveze girmez sağ Salim kucağıma alırım çok heyecanlıyım korkuyorum 😢 ♥️🙏🏻
butterfly35 Fatmahmet63 ay inşaAllah sağ salim gelir canım benim. Kucağında öpe koklaya eve gelirsin 😍 bende riskli bi gebelik geçiriyorum bana da dua eder misin ismim Gülçin 🌷💕🤲🏻
Dacmnt Fatmahmet63 Sağlıcakla kavuşun inşAllah banada dua eder misiniz kalbi duran bebeğimi dün kürtajla aldılar …
Fatmaaozsy Fatmahmet63 ağrın var mı bende 37 haftalık hamileyim suyun biraz azalmış haftaya gel dedi şimdi bel ağrılarım var tedirgin oluyorum gitsem mi acaba diye
Fatmahmet63 butterfly35 amin inşallah canım benim rabbim kolaylıkla geçirsin inşallah sende sağ Salim kucağına alırsın ♥️♥️♥️🙏🏻🙏🏻
Fatmahmet63 Dacmnt rabbim inşallah en kısa zamanda yerini doldurur canım Allah sabır versin inşallah 🙏🏻❤️
Fatmahmet63 Fatmaaozsy bana 36 haftamda dediler 37 de tekrar çağırdı suyun azalması iyi değil bebek için o yüzden riske atmak istemedik doktorumla