Bende 25 haftalık ikiz gebeliğim erkek bebeğin amniyon sıvısı yüksek 130 birim gibi öçltü doktor fazla yani banada erken doğum olabilir dedi ve akciğerlerin gelişmesi için iğne verdi .. şeker değerim 1. Saat tokluk 111-2. Saat 88 normal değer yani bebeklerdede bir sıkıntımız detaylı ultrasonda tedirginim. Doktorum 32. Haftaya kadar hiç kalkmada (wc yemek dışında) ayakları dikip yatıcaksın dedi inşallah Rabbim bizlere bağışlar bol bol dua edelim