Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamıleyım detaylıda plesanta onde olduğunu söylediler ama korkulacak bırsey olmadığını soyledı doktorum bebegın hareketleri geç hıssettım o yüzden 22 haftalarda sankı duzenlıydı sımdı bırgun çok hareket edıyor bırgun az normal mı acaba teşekkür ederım sımdıden🙏