Zhrazhra İkili testte benimde risk çıkmıştı ense kalınlığı vardı dün detayli trasona girdim çok şükür herşey iyi çıktı kızlar kafaya hiç takmayın rabbim büyük Allah’ın izniyle hiç birsey olmaz 🤲
esma2197- Zhrazhra darısı başımıza gerçekten çok sevindim benim ense kalınlığı 2.31 çıktı kanda yüksek riskli çıktı inşallah detaylıda iyi çıkar sizin kaçtı ense kalınlığınız 🙏
Fatma1411 BanuA çok şükür adına sevindim inşallah bnm de sonuçlarım iyi gelir. Birde kaç günde geldi sonucun
Fatma1411 Ipekcntrk senn riskin çok fazla değil zaten korkma bnce inşallah sağ saglim alırsın kucağına