SevcanBal bsnrd doğum evi araştırma hastanesinden farklı mı ben bir buçuk senedir buradayım Pamukova da yani devlette merkezde ki araştırma hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorumda 😊
bsnrd SevcanBal aynı yerdn bahsediyoruz bence carsdki kapandı ettm arstrmann yanna tasndi🙂valla kme sıra blrsn cnku özele de gdyrdm o yuzden .ama Bülent bey,emin levent ve günay dumandan memnn kalmstm
SevcanBal bsnrd bnde hem özel hem devlette kontrole gidiyorum ama doğum için de devlet hastanesini düşünüyorum inşallah güzel geçer nasip olur 😊
bsnrd Fndk-54-annesi bende korkmuştum ama korktgm gibi olmadı.hatta ben özelde dogm yapicktm son aylr karr degstrdm iyi ki diyorum devlette yapmışım.dogm şans işi ins sizde iyilere denk gelirsnz🤗
Fndk-54-annesi bsnrd çok teşekkür ederim bu cevaplarınız için gerçekten mutlu oldum şuan özele gidiyorum kliniğe ama doğum fiyatları baya arttığı için devlette gidiyor aklım o yüzden danışayım dedim deneyimli annlere☺️
Fndk-54-annesi SevcanBal ben henüz 6 haftalığım🤭 ama işte insanlar konuşur bilirsiniz şuan kliniğe gidiyorum devlettede mecburen gitmem gerek ☺️
bsnrd Fndk-54-annesi ins iyi insanlarla karşılaşırsınız🙂bnde basndn sonuna kdr özel devlt dvm ettm.ve devltte doğma karr vermstm🙂hakknzda hayrlisi olsn 🙂