Melaike2779 benimkide 35. Haftada doğum pozisyonunu almıştı yarın 38 haftalık olacaz hala gelen giden yok 🤭 bir yandan korkmaya başladım bir yandan doğsun artık istiyorum duygularım çok karmaşık bebişin doğmasına 15 gün kaldı yazıyor birde uygulamada 😬 15 gün çabuk geçer çok korkunç 😆🥸🥸🥸