Kevserclp Anneler 34+ 1 im bebeğimle ve ara ara adet olcakmısım gibi agrı hissediyorum bebek karnımın bi tarafında toplanıyo sertlesiyo başka bi Şikayetim yok normalmidir 😢
Zehranurefsan Kevserclp ben de 34 haftaliğim ve aynı şikayetleri yaşıyorum rahim kasilmalari başliyormus artik dün kontrolum vardi doktor normal dedi..karnim.alt.kısmi ağrıyor benim de dedigimiz gibi adet sancısı gibi bel agrisi da var karnim sertlesiyor bunlar heo normalmiş 🤗