Ebubekir merhaba ben doğuştan tip 1 diyabetliyim 29 yaşındayım size yardımcı olabilirim keton pozitif demek kan şekerinin uzun süre yüksek gittiğini gösterir doktorunuz ne dedi bilmiyorum ama acil olarak hastaneye gidip hba1c değerine baktırın 3 aylık ortalama kan şekerinş veriyor bu değer orada ne olduğu anlaşılır umarım herşey yolunda gider sevgiler🙏