Periha doktora gitmeni öneririm canım mutlaka bendede olmuştu şuan bi sıkıntı yok ilaç kullandım bi de bi tane iğne olmuştum ben normal üşütmüştüm de öksürüyodum o da zorluyodu kanamam ondanda olmuştu çok istifra edersende olur bol bol dinlen ayaklarını havaya getir biraz ev işleri beklesin bişey olmaz