Rab evet canım keseyle haftam uyumluymuş. Problem yok dedi. Sadece ben çok fazla evhamlıyım. 21 şubatta çift çizgiyi gördüm. 22 şubatta kan tahlili yaptılar. Bida kan tahlili yapılmadı. Değerlerimi çok öerak ediyorum sadece. Yükselme oldu mu ne kadar oldu diye