GulcanYvz Kızlar neler söyleniyor size ? Nasıl yol izleniyor ? Ben Sürekli takipteyim Sağlıcakla doğar inşallah yavrularımız ama çok etkileniyorum 33 +5 haftalığım 31 +1 çıkıyor 😞 2 kilo sadece Bugün perinatolog baktı bebekte sorun yok beslenme eşinde sorun yok ama gerilik var diye 3 günde bi geleceksin bakılacak ve nst bağlanacak denildi Size neler dediler neler yapılıyor
Esenkaplan GulcanYvz bazı bebekler genetik olarak zayıf oluyor dogunca.kilo alir zaten 2.500 ile 4kg arasi normal endiselenme
Esenkaplan GulcanYvz ama 3 gunde bir gitmeye gerek yok ki 3.gunde bebek ne.kilo alcak devamli gitmek anlamsız bence
berf72 GulcanYvz 37+3 üm ve ben 20. haftamdan beri bunuyaşıyorum canım seni çok iyi anlıyorum. bebekte problem görünmüyorsa geriliği hiç kafana takma. beslenmene çok dikkat et yumurtanı ye her sabah. ve vitamin ilacını mutlaka al. gıdım gıdım da olsa kilo alıyorsa sıkıntı yok. benim ikinci gebeliğim ilkinde de kilo geriliği yaşadım. doktorum bebeklerimin yapısal olarak minyon olduğunu söyledi. içini ferah tut
Gamze3458 GulcanYvz içinizi ferah tutun benimde ilk gebeligimde kızım 2 hafta gerideydi sıkı takiple çok şükür 38 haftada sezeryan ile dünyaya geldi şimdi ise 1 yaşında içinizi ferah tutun 🤲😊
GulcanYvz Esenkaplan Cuma günü nst de sancımda çıkmıştı fitille durduruldu canım ondan sanırım sık çağırıyor çam sakuraya gidiyorum perinatolog dedi gel diye bakalım artık hayırlısı
Esenkaplan GulcanYvz anladim canim saglikla.gelsin İNŞALLAH ama nst de sanci çıkıp 40.hafta dogum yapan var hic korkma dua et
GulcanYvz Esenkaplan benim ilki de sezaryen Budak 37-38 e kadar güzel ilerlese sezaryene alınsa sorun etmicem ama işte almıyor gibi Allahtan ciğer geliştirici iğne yapıldı önlem amaçlı
Cansucannnn Canım benim de sata göre değerleri geriden geliyor kafası mesela önde ama karın bölgesi geride ama doktor bunu hiç sorun etmedi normal buluyor demiyor bile bana, kağan Kocatepe de normal buluyor bu durumu anlamadım yani
GulcanYvz Cansucannnn valla bilmiyorum ki canım ama benim tüm ölçümleri 2 hafta geri çıkıyor sadece karın değil canım
Esenkaplan GulcanYvz kuzum o Problem değil bebegin minyon gercekten icin rahat olsun dogunca emin ol 3 kg uzeri dogsn bebekle ayni şekilde kilo alcak
GulcanYvz Esenkaplan inşallah canım Allah razı olsun bakalım zaman ne gösterecek sağlıklı olsunda zayıf olsun 2.5 olur en azından diye umut ediyorum Diğer kızım 1,5 yaşında maşallah hemencecik toparlamıştı
Esenkaplan GulcanYvz Evet.icin rahat olsun senden de ALLAH razi olsun olcumlerin geri olmasi zayif bebek oldugu icin dogunca hemen alir kilosunu İNŞALLAH
dnzcnrb GulcanYvz canım benim kızımda kilosu azdı ama sağlıklı ise sorun olmaz bence ama kilo alsın istersen de bana önerileni uygula istersen muz ceviz kaşar peyniri yumurta soda süt ve bebe bisküvisi ile 9 günde 575 gr almıştı
GulcanYvz dnzcnrb hepsini yiyiyorum cnm gümde 2 bardak süt 2 kase yoğurt 2-3 ceviz çerez kaşar yumurta 2 tane ama hep ben alıyorm 😞bebe bisküvisi denemedim onuda deniyim bakalım artık bebek alsında